CRAD BLOG

BRICK AJANS TARAFINDAN TASARLANAN CRAD BASIN REKLAMLARI KRİSTAL ELMA REKLAMCILIK ÖDÜLLERİNDE FİNALE KALDI…

İçerik ekleme tarihi : 27-09-2013

Reklamcılar DerneÄŸi tarafından düzenlenen ve özgün yaratıcı çalışmaların ödüllendirmesini amaçlayan, ve bu yıl 25.’si düzenlenen Kristal Elma Festivalinde uzun zamandır birlikte çalıştığımız BRICK Ajans tarafından tasarlanan CRAD basın reklamlarının her ikisi de Türkiye’nin saygın markaları ve ajansları ile birlikte Kurumsal Ä°maj kategorisinde Finale kalmıştır.

Genç ve yaratıcı kadrosu ile Türkiye’nin en iyi reklam ajanslarından biri olan BRICK Ajans’ı tebrik eder, final aÅŸamasında da ödüle uzanmasına dair temennilerimiz sunarız……



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 

 

 

 

Kristal Elma Ödüllerinin Tarihçesi

Reklamcılar DerneÄŸi Yönetim Kurulu 1989 yılında, Türkiye'de faaliyet gösteren reklam ajanslarının ve çalışanlarının yıl boyunca harcadıkları emeÄŸin, ortaya koydukları özgün yaratıcı çalışmaların ödüllendirileceÄŸi bir yarışma düzenlemeyi kararlaÅŸtırdı. Bu karar alındığında akla ilk gelen sorular arasında ÅŸunlar da vardı:


Yarışmanın adı ne olmalı, ödül nasıl tasarlanmalı?

O yönetim döneminin BaÅŸkanı Eli Acıman, AsbaÅŸkan Ersin Salman'ı görevlendirdi:
"Bir çalışma yap ya da yaptır, bize bir öneriyle gel." Ersin Salman ertesi gün
Metin Deniz'le buluÅŸtu, ortak bir çalışma yürüttüler.

Yarışmanın adı, ödülün biçimi, malzemenin türü bu çalışma sonunda ortaya çıktı. Ve bir hafta sonraki Yönetim Kurulu'na net bir öneriyle geldiler:

Yarışmanın adı "Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması" olsun, ödül "Kristal" bir "Elma" ve ona saplanan bir "Ok"tan oluÅŸsun. Ä°ÅŸte o toplantıda oybirliÄŸiyle kabul gören yarışma adı ve ödül tasarımı, 2003 yılında 15. yaşını 
doldurdu.


Peki, niçin "Kristal", "Elma" ve bir "Ok" var?
Kristal; temizliği, saydamlığı, netliği simgeliyor. Gerek mesajınız, gerekse onu taşıyan
ortam bu temizlikte, bu netlikte ve bu saydamlıkta olmalı...

Elma; yollanan reklam mesajını almasını beklediğiniz kişileri, yani hedef kitleyi
simgeliyor.

Ok; mesajınızı ve satışı sağlayan yaratıcı fikri simgeliyor.



 

BAÅžVURU FORMU

İLETİŞİM BİLGİLERİ